Details
Wat vroeger begon als een kiosk naast NS Station Nieuwerkerk aan den IJssel, is in een rap tempo uitgegroeid tot een pizzaketen waar smaak, service en kwaliteit centraal staan. Sindsdien voorziet Simo’s Afhaal en Bezorgservice in de regio van overheerlijke pizza’s en diverse menu’s en schotels. Wij bezorgen behalve in Nieuwerkerk aan den IJssel ook in Nesselande, Schollevaar en Capelle aan den IJssel.
Het is sinds kort ook mogelijk om online eten te bestellen via onze site. U betaalt dan gemakkelijk via iDeal en krijgt uw eten snel thuisbezorgd.
Bestelt u liever telefonisch? Bel dan 0180 33 20 68.
1685 Reviews
4.6 van 5 sterren
Maurice Den Haan
- 6 uur geleden afgehaald -
Helemaal top
Klink Logeman Van Der Steen
- 3 dagen geleden bezorgd -
Romy Hartman
- 3 dagen geleden bezorgd -
TOPPERTJE
Deze bestelling werd in het weekend bezorgd
Rene Schipper
- 3 dagen geleden afgehaald -
Eten was warm en smaakte goed
Deze bestelling werd in het weekend afgehaald
Ben Hogendoorn
- 4 dagen geleden bezorgd -
Vanavond was t weer voortreffenlijk.
Deze bestelling werd in het weekend bezorgd
Maja Ramhiet
- 4 dagen geleden afgehaald -
Top service!
En heerlijk goed gevulde porties!
Keep up the good work!!!
Deze bestelling werd in het weekend afgehaald
Dennis Hazebroek
- 5 dagen geleden bezorgd -
De Pasta Al Pollo was weer fantastisch!! En lekker snel bezorgd!!
Groetjes Dennis
Bas Kok
- 11 dagen geleden bezorgd -
Super!
Deze bestelling werd in het weekend bezorgd
Anoniem
- 11 dagen geleden bezorgd -
Was keurig verzorgt lekker gegeten
Deze bestelling werd in het weekend bezorgd
Marco De Vries
- 12 dagen geleden bezorgd -
Henk
- 12 dagen geleden bezorgd -
Bea Bruinenberg
- 13 dagen geleden bezorgd -
Anneke Fokker
- 13 dagen geleden bezorgd -
Prima Turkse pizza.
Goed belegd en vlot bezorgd!
Lis Van Der Meer
- 16 dagen geleden bezorgd -
Super ervaring!! Op tijd geleverd. Nog eerder dan bezorgtijd. En rekening gehouden met met de opmerkingen die we geplaatst hadden.!! Toppie
Rob Van Der Palm
- 17 dagen geleden bezorgd -
Goed in orde weer
Deze bestelling werd in het weekend bezorgd
Mirjam
- 17 dagen geleden bezorgd -
Johan Bol
- 18 dagen geleden bezorgd -
Anoniem
- 25 dagen geleden afgehaald -
Heerlijk!
Deze bestelling werd in het weekend afgehaald
Postma
- 26 dagen geleden bezorgd -
Deze keer was de pizza vrijwel koud. En niet zo lekker als ik gewend was.
Maar dat kan een keer gebeuren. Ik vind alles altijd erg lekker.
Anoniem
- 26 dagen geleden afgehaald -
Altijd top grote van porties, nooit te vet voelt vers
Rob Van Der Palm
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Prima !!
Tonke Looij
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Snel en goed
Koogh
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Keijzer
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Ciska
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Marco De Vries
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Anoniem
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Gerdine Schipper Snoei
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Weer heerlijk gegeten!!
Erik Dekker
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Diane Van Baren
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Daan Gout
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Echte soldaten lekker tot laat open ook kwaliteit is altijd hetzelfde!
Deze bestelling werd in het weekend bezorgd
Postma
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Anoniem
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Altijd goed: lekker, snel, goed warm
Deze bestelling werd in het weekend bezorgd
Fred Stout
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Anoniem
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Netjes op tijd bezorgd. Het eten was zeker goed en lekker. Het was zeker genoeg voor 1 persoon soms zelfs wel heel veel
Deze bestelling werd in het weekend bezorgd
Sandra Atanasoaie Van De Veire
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Febe Van Tienhoven
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Bezorger was niet aardig.
Bracht bestelling met capuchon nog op zei niks duwde het in mn handen.
Eten was wel lekker, maar zou niet gouw weer hier bestelling dankzij de bezorger...
Keijzer
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Maurice
- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -
Lekker weer hoor
A Hulshof
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Snelle en nette levering. De pizza was weer heel erg lekker, precies zoals we verwachtten.
Anoniem
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Frans
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Top!
Deze bestelling werd in het weekend bezorgd
Fabian Versluis
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Eten was weer top!
Deze bestelling werd in het weekend bezorgd
Gerdine Schipper Snoei
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
We hebben allemaal heerlijk en ook echt voldoende gegeten!
Fijn weekend verder!
Deze bestelling werd in het weekend bezorgd
Anoniem
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Anoniem
- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -
Anoniem
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
heerlijk eten, snelle bezorging
Niels Van Der Veer
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Prima shoarmatje . Beetje klein en de sambalsaus ontbrak helaas . Ik had knoflook . Verder was de smaak goed .
Koogh
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -
Koogh
- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -