( 1220 reviews )

Pizzeria Aleandro

Italiaans
Marktstraat 20, Ootmarsum, Overijssel.
Zoek

BESTEL NU

Openingstijden

  • Maandag Gesloten
  • Dinsdag 15:00 - 22:00
  • Woensdag 15:00 - 22:00
  • Donderdag 15:00 - 22:00
  • Vrijdag 15:00 - 23:45
  • Zaterdag 15:00 - 23:45
  • Zondag 14:00 - 22:00

Details

U kunt bij ons online uw maaltijd bestellen door middel van onze eigen website welke is ontwikkeld door FoodNu. Je kunt de hele menukaart inkijken en jouw favoriete gerechten met een klik in je winkelmandje stoppen. Er zijn meerdere betaalmethodes, zodat je zowel online als contant aan de deur kunt betalen. Één ding is zeker, je hoeft de bank niet af voor je bestelling. Behalve om de deur open te doen natuurlijk.
1220 Reviews

4.2 van 5 sterren

Annet

- 11 dagen geleden bezorgd -

Marit Fox

- 12 dagen geleden afgehaald -

Hadden betaald voor extra spek op de pizza. Dit zat er helaas niet op…

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Tim

- 14 dagen geleden bezorgd -

2 Pizza's besteld waren netjes optijd en erg lekker. Goede pizzaria


Yuri Dukker

- 16 dagen geleden afgehaald -

Fijne pizza's


Anoniem

- 18 dagen geleden bezorgd -

18:30 besteld 19:15 bezorging gepland 20:15 gekregen Dat is geen service, zelfs geen excuses ontvangen...

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Bente Oortman

- 18 dagen geleden bezorgd -

Bijna een uur gewacht op de bestelling. Gebeld er werd gezegd dat het eten onderweg was. Daarna duurde het nog 20 minuten voordat de bestelling er was. De aardappeltjes waren lauw/koud. De spareribs hoorden zoet te zijn, maar ze waren pittig.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Leo Potijk

- 18 dagen geleden afgehaald -

De doner was iets aangebrand.

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Anoniem

- 18 dagen geleden bezorgd -

Was erg slecht. Taai en vooral koud. Ook niet eens een beetje warm maar gewoon koud.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


J G J Scholten

- 18 dagen geleden afgehaald -

Petra Bosman

- 19 dagen geleden bezorgd -

De Calzone pizza was verbrand aan de bovenkant. De soareribs waren miet de kwaliteit die we gewend waren.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Ilona Bekker

- 25 dagen geleden bezorgd -

Super goed

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


P Eertman

- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -

Alles was prima.

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -

Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Het eten is zoals gewoonlijk prima (beetje koud) maar jullie waren 45 minuten telaat... misschien ook de reden dat het koud was. Voor de rest dankjulliewel!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Afgelopen zaterdag avond bestelling 44217 geplaatst bij jullie. Bezorger was 3 kwartier te laat, bracht het verkeerde en het was koud... Telefonisch niet bereikbaar, 7x gebeld en email geen antwoord.... Lekker wel... Bedankt!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


E Van Bruggen

- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -

Ik had een shoarmabox besteld, ik kreeg een donerbox Hamblokjes niet zo lekker.

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Berri Sciarone

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Heerlijke pizza, rijkelijk gevuld met groenten en Gorgonzola. Op tijd geleverd, op moeilijk vindbaar adres

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Willy Rozendaal

- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -

Joleen Gerrits

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Koude pizza

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Robert Disch

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Altijd goed!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Leo Potijk

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Alleen helaas niet volgens de afgesproken tijd bezorgd

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Jeremy Marsden

- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -

Lovely pizza, thank you very much.

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Tijmen Ten Kate

- 4 maanden geleden bezorgd -

Was weer top voor elkaar! Tot de volgende!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 4 maanden geleden bezorgd -

We hebben weer genoten van die heerlijke spearibs 😋

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 4 maanden geleden bezorgd -

Snelle levering

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 4 maanden geleden bezorgd -

Veel en veel te laat. 18.20 verwachte bezorgtijd. Uiteindelijke aflevering van de bestelling was om 19:05. Zwaar irritant als je nog afspraken hebt gemaakt en denkt snel nog te kunnen eten.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Jula Flims

- 4 maanden geleden afgehaald -

👍

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


P Eertman

- 4 maanden geleden afgehaald -

Alles was prima.

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Anoniem

- 4 maanden geleden bezorgd -

Goed zoals altijd!


Annette Kamphuis

- 5 maanden geleden afgehaald -

jammer dat we 40 min. moesten wachten bij ophalen (gebeurt bijna nooit)

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Eertman

- 5 maanden geleden afgehaald -

Het was allemaal goed

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Anoniem

- 5 maanden geleden afgehaald -

Zoals gewoonlijk: enorm lekker

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Anoniem

- 5 maanden geleden bezorgd -

Aardige bezorging, verschrikkelijke pizza. Wat een kleffe smaakloze pizza.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Lippinkhof

- 6 maanden geleden bezorgd -

Altijd goed alleen nu was de bezorger bang dat ik de deur niet op tijd opendeed. 4x keer bellen achter elkaar zoww hey. Heeft excuses gemaakt dus het is oke.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 6 maanden geleden afgehaald -

Te lang moeten wachten mijn bestelling in de zaak. Gasten wat later kwamen, waren nog eerder aan de beurt!! Hier moet wat gaan veranderen!! Zoals wat meer snelheid van de medewerkers

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Annet

- 6 maanden geleden bezorgd -

Mark

- 6 maanden geleden bezorgd -

Jammer dat het niet compleet was. De kebab zat er niet bij.


Molendijk

- 6 maanden geleden bezorgd -

Hans Loohuis

- 7 maanden geleden afgehaald -

Klaar op het afgesproken moment en super lekker.

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


E Van Bruggen

- 7 maanden geleden afgehaald -

Anoniem

- 7 maanden geleden bezorgd -

Snelle bezorging. Eten nog lekker warm. Grote porties!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Rudi Van Straaten

- 7 maanden geleden afgehaald -

Stijn Wolbert

- 7 maanden geleden bezorgd -

Voedsel was overheerlijk moest alleen wel anderhalf uur op m'n bestelling wachten inplaats van een half uur

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 7 maanden geleden afgehaald -

Anoniem

- 7 maanden geleden bezorgd -

Evers

- 7 maanden geleden bezorgd -

Prima alleen de spareribs waren hot ipv zoet


Anoniem

- 7 maanden geleden bezorgd -

Erg vriendelijke bezorger!!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Eertman

- 7 maanden geleden afgehaald -

Alles was prima in orde.

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Anoniem

- 7 maanden geleden bezorgd -

Smakte zehr ghoet. Dank is zehr groot.