( 1354 reviews )

Itoshii Tokyo

Japans
Liguster 68-B, Leidschendam, Zuid Holland.
Zoek

BESTEL NU

Openingstijden

  • Maandag 10:00 - 20:00
  • Dinsdag 10:00 - 20:00
  • Woensdag 10:00 - 20:00
  • Donderdag 10:00 - 20:00
  • Vrijdag 10:00 - 20:00
  • Zaterdag 10:00 - 20:00
  • Zondag 12:00 - 19:00

Details

Eten draait om cultuur, tradities, identiteit, beleving en herinneringen. Itoshii brengt je authentieke Japanse gerechten met een gezonde, moderne twist. Waan jezelf in Japan bij Itoshii, alsof je in Tokyo bent en kunt kiezen uit Streetfood, Sushi, Ramen en Robatayaki. Alle gerechten bereiden wij van verse, hoogwaardige ingrediënten met strikte normen voor hygiëne, bereidingswijze en kwaliteit. Itadakimasu!
1354 Reviews

4.5 van 5 sterren

Anoniem

- 2 dagen geleden bezorgd -

Heerlijke sushi, mooi bereid, en lekker snel bezorgd!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 4 dagen geleden bezorgd -

Vroeger was het eten beter, volgens mij nu >1 jaar een andere kok. Er zat geen dressing/saus bij de Gyroza. Normaal wel. De wasabi sake maki viel uit elkaar bij het eten. Geen nette rolletjes. En de gun cha shui daar zat amper vlees in. Prijs niet waard.


Linda Habermehl

- 4 dagen geleden bezorgd -

Heerlijk en een erg vriendelijke bezorger top?


Anoniem

- 5 dagen geleden bezorgd -

Fantastisch eten, snel bezorgd met een lach? Absolute aanrader!


Belle Verschoor

- 7 dagen geleden bezorgd -

Duurt lang


Connie

- 10 dagen geleden bezorgd -

Rose Mary Hoogenbosch

- 15 dagen geleden bezorgd -

Snelle en vriendelijke bezorging! Eten vers en volgens verwachting goed bereid. Zonder probleem, zelfs na de online bestelling, telefonisch nog iets extra's kunnen toevoegen. Top!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Yvonne Van Der Ende

- 15 dagen geleden bezorgd -

Erik Van Der Wenden

- 15 dagen geleden bezorgd -

Linda Habermehl

- 16 dagen geleden bezorgd -

Was heerlijk en snel geleverd.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 17 dagen geleden bezorgd -

Lekker en op tijd!


Anoniem

- 17 dagen geleden bezorgd -

Heerlijk vers en van uitstekende kwaliteit. Netjes op tijd bezorgd. Zeer vriendelijk.


Anoniem

- 17 dagen geleden bezorgd -

Heerlijk vers en van uitstekende kwaliteit. Netjes op tijd bezorgd. Zeer vriendelijk.


Anoniem

- 19 dagen geleden afgehaald -

Mar Vd Meer

- 20 dagen geleden bezorgd -

Lars Van Der Zalm

- 22 dagen geleden bezorgd -

Anoniem

- 23 dagen geleden bezorgd -

Eten was top zoo.lekker en klanten vriendelijk love

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 26 dagen geleden bezorgd -

Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Connie

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Danielle Oudshoorn

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Zoals altijd heerlijk gegeten. En bezorger was weer keurig op tijd. Super!!!


Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -

De sushi was erg lekker! Het enige ding was dat de omelet op de sushi een beetje sponzig was, maar voor de rest was alles heel mooi verpakt en was het personeel heel vriendelijk!

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Ellen

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Frans Boersma

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Mar Vd Meer

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Vinay Jhamai

- 3 maanden geleden afgehaald -

Carmen Ioachim

- 3 maanden geleden bezorgd -

Always great food and great service??


Stephane Van Seventer

- 3 maanden geleden bezorgd -

Prima


Anoniem

- 3 maanden geleden bezorgd -

We hadden de mix van 25 stuks besteld. Het formaat van de maki-sushi was extreem klein. De helft kleiner dan het standaardformaat. Wat een tegenvaller. Sommige vielen ook uit elkaar en de vulling was minimaal. Soms slechts een flintertje komkommer.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Robbert Hamer

- 4 maanden geleden bezorgd -

Top


Anoniem

- 4 maanden geleden afgehaald -

Altijd goed! Laatste keer had ik per ongeluk op 'afhalen' geklikt ipv 'bezorgen'. Een medewerkster van Itosshii belde mij na het verstrijken van de afhaaltijd op. Zonder problemen werd de bestelling alsnog bezorgd. Bedankt voor de goede service!

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Bert Busgen

- 4 maanden geleden bezorgd -

Anoniem

- 4 maanden geleden bezorgd -

Mar Vd Meer

- 4 maanden geleden bezorgd -

Anoniem

- 4 maanden geleden bezorgd -

Anoniem

- 4 maanden geleden bezorgd -

Zeer gekwalificeerde en attent volle medewerkers. Het eten wordt snel en zeer smaakvol geleverd.


Saskia Van Der Zalm

- 4 maanden geleden bezorgd -

Myriam Van Rooijen Horsten

- 4 maanden geleden bezorgd -

heerlijk en snel bezorgd!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Linda

- 4 maanden geleden bezorgd -

Deze sushi blijft de beste van de hele regio!!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Fred Van Der Zalm

- 4 maanden geleden bezorgd -

Precies op tijd. Vriendelijke bezorger

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Max

- 4 maanden geleden bezorgd -

Alles goed, eten is verzorgd, smakelijk en vers.


Anoniem

- 5 maanden geleden bezorgd -

Lou

- 5 maanden geleden bezorgd -

Kim Van Der Meer

- 5 maanden geleden bezorgd -

Vaker besteld, en altijd zitten we te smullen! Makkelijk bestellen op de website, wordt optijd bezorgd en de sushi ziet er goed uit en smaakt ook heerlijk!


Anoniem

- 5 maanden geleden bezorgd -

Anoniem

- 5 maanden geleden bezorgd -

SUPER!!!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Danielle Oudshoorn

- 5 maanden geleden bezorgd -

Weer heerlijk gegeten en bezorger zoals altijd keurig op tijd. Top!!!


Annette De Jong

- 5 maanden geleden bezorgd -